יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

ממש לפני הכימו החמישי

כמה מהר עוברים הדברים הטובים :), נראה כי רק אתמול כתבתי לכם כמה קשה היה אחרי הכימו הרביעי וכבר מחר מגיע הכימו החמישי, הלפני אחרון שלי !
אז אחרי השבוע שבו שכבתי כמו "זומבי" במיטה, החלטתי שאת השבועיים שנשארו עד הכימו הבא אני מנצלת עד תום לבילוי ולהנאה.
הייתי בהופעה מדהימה של ריטה באמפי בקיסריה. פחות התחברתי לשירים בפרסית מהדיסק החדש שלה, אבל ריטה כמו ריטה, זמרת גדולה ומרגשת עם קול ענק נתנה שואו עם המון שמחה ואנרגיה וביצעה גם שירים מקסימים, אהובים ומוכרים מהדיסקים הישנים. נסעתי עם מרגלית חברתי היקרה ונהננו גם מהנסיעה בערב לעת שקיעה, מהנופים המדהימים בדרך (יש לנו בהחלט ארץ יפה), ממשב הרוח הקריר, מקיסריה היפה ומהיחד שלנו כמו בימים עברו כשעוד היינו ילדות.
מצרפת תמונה של השקיעה,  (נדמה לי מעל בריכות הדגים במעגן מיכאל) וגם מהמראה שלי עם המטפחת, כי החלטתי שבא לי להרגיש חופשיה באותו ערב ולא התחשק לי לחבוש פיאה מחממת לראשי (מוזר אבל בזמן האחרון דווקא הפיאה גורמת לי להרגיש חולה או לא טבעית ואם זה לא היה מפריע כ"כ לבנותיי, מניחה שהייתי מסתובבת יותר במראה הגלח הטבעי, בכלל נושא הפיאה הוא "אישו" מורכב ומשתנה בפני עצמו, אולי אקדיש לו פוסט בהמשך).




בנוסף הייתי עם עמי בסרט מקסים "קסם החיים" בכיכובו של מורגן פרימן ושוב נוכחנו לגלות שאין צורך בתקציבי ענק ובאפקטים מרהיבים על מנת ליצור סרט איכותי, רגיש ונוגע, ממליצה בחום!
מה עוד היה לנו בשבועיים הגדושים האלה? חגיגת יום הולדת (68 ) לאמי היקרה  ב"קפה איתמר" שממוקם במשתלה טובלת בירוק בתוך מושב אורה ומציע תפריט חלבי מצויין (מומלץ כבר אמרתי היום?!) ואירוח של הוריי היקרים בביתנו בסופ"ש,  באולינג עם חברים, אייס סקייט ולונה פארק (אנחנו רק הסענו את הבנות והמתנו במקס ברנר, (ולא נרד לקטנות ונדלג על חישובי הקלוריות שהתווספו לגופנו בערב זה...), ביקור במוזיאון ישראל ובאגף הנוער, נמל יפו לעת ערב ואתמול ביקור בחוצות היוצר עם אחותי מיכאלה  והופעה של יהודית רביץ (שקצת פספסנו בשל השיטוט בדוכנים).
מה לומר, החיים יפים אם רק רוצים וכל עוד יכולים צריך להינות מהטוב שהם מציעים ולזכור שבסוף כל ירידה מגיעה עליה (או לפחות מישור שנועד לאיזון ולחשיבה), החיים הם רכבת הרים וכדאי להנות מהדרך.
אחלו לי שיעבור עד כמה שניתן בקלות... וגם אם יהיה קשה, לא שוכחת שיש ימים אחרים...
באהבה
אורלי

6 תגובות:

  1. אורלי חברתי היקרה, כל מפגש איתך (הופעה, טיול, שיחות עומק או סתם קשקושי מילים), מחזיר אותי לימי הילדות שלנו. קשה לקלוט איך במשך כל כך הרבה שנים (40!!!) הקשר ביננו נשאר אמיתי, חזק ועמוק, ועם בואה לביקור זמני, של המחלה (איזו מחלה? את מקרינה תמיד אופטימיות וחיוניות לסביבה...), הקשר ביננו רק מתחזק. סופרת יחד איתך כל טיפול וטיפול (נשאר זה ורק עוד אחד!!!), מקווה ומאחלת שכל טיפול (יותר נכון, השלכותיו) יהיה קל יותר מקודמו. בהצלחה והמשך ימים קלים ומהנים. אוהבת אותך בכל ליבי, מרגלית.

    השבמחק
  2. אורלי יקרה,
    את מרגשת כל פעם מחדש בפשטותך וביכולת להנות מהדברים הקטנים בחיינו גם ברגעים מורכבים ו/או קשים - ממש קסם החיים.
    ולא פחות חשוב רציתי לומר כי המתכונים שהמלצת עליהם באחד מהפוסטים.... זהו, שהכנתי והם באמת מוצלחים, קלים להכנה ומזינים, אני אהבתי והילדים אהבו - אומצו באהבה בביתנו הקטן.
    באהבה יונית

    השבמחק
  3. היי אורלי יקרה ואהובה..את מדהימה את רואה נכון את התמונה ומתנהגת נכון .יישר כוח אהובה את מתארת כול כך יפה את התחושות וההנאות שלך שבא לי להיות צמודה אלייך כל הזמן.יישר כוח.אני שולחת לך הרבה אהבה אנרגיות טובות ומתפללת להצלחה בטיפול היום.חיבוק גדול ונשיקות אחותך עליזה... ב"עה בשבוע הבא מאיר רוית ואני נראה את ההופעה של ריטה. {עשית לי חשק לראות אותה כבר}

    השבמחק
  4. מרגלית חברתי היקרה, תודה שאת לצדי כ"כ הרבה זמן- 40 שנה של חברות לא הולכות ברגל... הרגשות החמים הדדיים ומחכה שנסרוג ביחד סוודרים בפנסיה, כמו שעשינו בכיתה בשיעורי בשולחנות האחוריים, בעיקר בשיעור היסטוריה המעייפים... אוהבת אותך, כיף לי שזכיתי בחברותך לאורך כל השנים, את חלק ממני ומחיי!

    השבמחק
  5. יונית יקרה, תודה על התגובה המפרגנת, כיף לשמוע שהדברים שאני כותבת נוגעים באחרים ומצליחים לרגש, שמחה לשמוע שהאבן שאני זורקת עושה גלים... שמחה לשמוע שהמתכונים התקבלו באהבה, אוהבת אותך ואת משפחתך המיוחדת וכיף לי שאתם שכניי/חבריי !

    השבמחק
  6. הי עליזה גסתי/אחותי היקרה. קיבלתי ממך גם את המסרון ותגובתייך מחממות אל לבי. לכי להופעה של ריטה, אין לי ספק שתהני. בשבילי את אלופת האופטימיות והחיים הטובים ואני רק מצטרפת לקלאב :) אוהבת אותך!

    השבמחק