יום שני, 22 באוקטובר 2012

רכבת הרים כבר אמרנו ?!

אז לפני עשרה ימים בערך, עברתי את הניתוח ושבוע לאחר מכן הוצא הנקז ומאז היד שלי גדושה בנוזלים וכואבת, אבל זה היה צפוי ואמור להירגע ולחלוף עם הזמן...
שמחתי על סיום השלב הזה והתחלתי לצבוע את העתיד בצבעים אופטימיים ולחשוב על דברים נחמדים לעשות - (חוג אמנות שימושית וציור במרכז לנשים מחלימות בירושלים, סרטים שרציתי לראות, ספרים שרציתי לקרוא ואנשים שרציתי לפגוש...)
אבל כמו ברכבת הרים מטלטלת, שהעליות והמורדות בה תלולים ומפתיעים, מישהו תכנן את הדברים אחרת ובנה עבורי עתיד קצת שונה... ביום חמישי הגיעו תוצאות הפתולוגיה -
הבשורות המשמחות שהבלוטות שהוציאו, 26 במספר (! לא מעט...) נקיות (משמח) , ששני ממצאים קטנים שנחשדו כשפירים, אכן היו שפירים (משמח גם כן), א ב ל  שהממצא שהיה נגוע יצא ללא שוליים נקיים מסביב...
אחרי הבכי (כן, שלי...) והבעסה (שלי ושל עמי) החל הסרט של מה עושים? מה האפשרויות? וכיצד מחליטים?  אני קצת עייפה  כרגע ועליי להתכונן למחר... ולכן אקצר ואומר שבסופו של דבר ואחרי לילות ללא שינה (שבאמצע יום הולדת ליערה) והתייעצויות עם ד"ר פפו והאונקולוגית (ד"ר ביאטריס עוזיאלי) ועוד כמה..., הוחלט על ניתוח נוסף בהקדם האפשרי (כשהזכרון עדיין טרי והרקמות לא זזו עדיין משמעותית ממקומן) שבו יורחבו השוליים, כלומר ניתוח שבו יוציאו אזורים נוספים מסביב למקום, בתקווה להגיע הפעם לשוליים נקיים. הניתוח נקבע למחר בערב (!) ואני מקווה ומייחלת שהפעם זה יצליח.
מבקשת ממכם להתפלל/להחזיק אצבעות/לשלוח הילינג/דמיון מודרך או כל מה שאתם מאמינים בו ויוכל לעזור...
אם הכל יעבור כשורה, אני עתידה להשתחרר ביום רביעי ושוב לייחל לתוצאות טובות בפתולוגיה ולהתחיל לרקום תכניות משמחות לעתיד... במידה והשוליים שוב לא יהיו נקיים נצטרך לפנות לאופציה האחרונה הכי פחות מועדפת, שממנה ניסיתי להימנע בכל מאודי - כריתת השד, אבל בואו לא נקלקל באנרגיות שליליות ונקווה שוב לטוב :)


סערה, אקריליק על בד 60*80, ציור ישן שלי שמתאים להלך הרוח של הימים האחרונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה