יום שישי, 26 באוקטובר 2012

סוף שבוע של חוסר וודאות...

לכל יקיריי הדואגים, עדכון קצר לפני השבת -
ביום שלישי בערב עברתי ניתוח נוסף של הרחבת שוליים באסותא. הניתוח עבר מהר... וכבר ביום רביעי בבוקר הייתי בדרכי הביתה...
סה"כ הכאב לא רב, אני סובלת יותר מהזרוע הימנית כתוצאה מהניתוח הקודם שבו הוצאו בלוטות הלימפה. אומרים שזה לוקח זמן עד שכל הנוזל הלימפאטי מתפזר בגוף והגודש והכאב חולפים, אז אני בהמתנה :)
קבעתי תור לפיזיוטראפיה ומקווה שאט אט התנועה של היד תתרחב ותשוב להיות חופשית.
אני מייחלת שהפעם התוצאות של הפתולוגיה יהיו חיוביות ואוכל להתקדם לשלב הבא במסע, ההקרנות. 
הבוקר קמתי קצת עצבנית וחסרת מנוחה, החוסר וודאות מקשה עליי... (אף פעם לא הצטיינתי בתחום)  והחלטתי לנסות לצייר כדי להתבטא ולהפיג מתחים... מעלה את הציור שיצא, נראה לי שהוא מבטא את תחושותיי ...
מוסיפה שיר שהתחבר לי ומאחלת לכולנו שבת שלום, סוף שבוע נעים ובשורות טובות!


ציור חדש מהיום, ללא שם עדיין...  אולי אקרא לו "סערה 2", אריליק על בד 100*100 ס"מ

מהמרחקים 
מילים ולחן: סגיב כהן

והים לא נרגע, רק גאה וגאה
את אוספת לאט את גופך
אנשים שפגשת שהיו בשבילך
ובן רגע נשארת מול צילך

את היופי שלך, את הקסם שבך
לא תוכלי לחלוק עם כולם
הסתכלי מסביבך תאהבי את עצמך
ושמרי את נפשך לעולם

מהמרחקים שאת בורחת
לא ידעו דרך חזרה
שם את הולכת לאיבוד
במנהרה, בלי מטרה
והשחקים הם הגבולות
אל תיעלמי במצולות
כי אין תשובה טובה
לכל השאלות

הוציאי עכשיו מגירות מליבך
ורוקני רגשות משומשים
אולי תמצאי את אושרך, את כוחך
שקברת עם הזמן בשנים

מהמרחקים שאת בורחת...

קחי עכשיו את אושרך, את כוחך
ורוקני רגשות משומשים
הסתכלי מסביבך, תאהבי את עצמך
ושמרי את נפשך

2 תגובות:

  1. שלום יקירתי!
    אומנם אני שומעת על הניתוחים האלה כל הזמן מפי המטופלות,אך לרוב הן מספרות לאחר התוצאה הסופית ולאחר שהן מעבדות את החוויה בתוכן.ואת מספרת את סיפורך מתוך עין הסערה...והוא מרגש .אין לי הרבה לאמר אלא רק שתחזיקי מעמד, ובהצלחה בתוצאות!
    בידידות
    סמדר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סמדר יקרה, רק על עצמי לספר ידעתי... ושמחה לשמוע שזה מצליח לרגש אפילו אותך, שמנוסה בתחום. מקווה לבשורות טובות כשניפגש שוב... תודה שאת עוקבת ומגיבה :)

      מחק