יום שני, 11 בפברואר 2013

ערב מרגש - תודה !


ביום חמישי התקיימה הפתיחה של תערוכת ציוריי "ממעמקים", בגלריית "הכל במסגרת". היה זה ערב מיוחד ומרגש מאוד עבורי, הגיעו המוני אנשים מכל מעגלי חיי (בני משפחה, חברים, שכנים, קולגות למקצוע, רופאים אחיות וחולות שפגשתי במהלך המסע שלי, וגם חובבי אמנות ואורחים מזדמנים). הרגשתי מחובקת ועטופה באהבה רבה שנכחה שם וללא ספק הרגשתי שבורכתי!
רוצה להודות לכל מי שהגיע וכיבד אותי בנוכחותו. על קירות הגלרייה נתלו 15 ציורים מופשטים שלי, עמי הכין פונטש טעים וחם שקיבל את פני הבאים ביחד עם הכיבוד שהוכן ואורגן בצורה שובת לב ע"י אילנה לוי חברתי היקרה, ואמן הגיטרה דויד קליין הנעים את הערב בנגינתו הערבה. אני התרגשתי מאוד ונשאתי דברי תודה (שלמזלי הכינותי מראש, כי לבטח הייתי מתבלבלת...) והייתה זאת חגיגה כמעט מושלמת לסיום הפרק הזה בחיי. (נוכחותו של אבי שהיה מאושפז היתה חסרה לי ).
כפי שאמרתי, התערוכה למעשה מהווה מימוש של חלום שנרקם בדמיוני בסוף אפריל, מיד עם היוודע לי דבר מחלתי. ידעתי  שהציור שמלווה אותי כעשור, יהווה כלי נוסף וחשוב לביטוי עבורי. קניתי בדי ציור גדולים והצהרתי שאצור תערוכה בסיום המסע. ההצהרה הזאת נתנה לי מטרה עתידית ותקווה משמחת לחיות לתוכה וחיזקה אותי בימים וברגעים קשים.
כרגע אני חולה, (כנראה וירוס שהיה קל לו להתלבש עליי עם כל נפילת המתח שאחריי...) ולכן לא אאריך.
רק רציתי להודות ולשתף מעט בתמונות מהאירוע (שתיעדה אנדה חברתי הצלמת המוכשרת).
ולכל מי שרצה ולא יכול היה להגיע... התערוכה תימשך עד ל-6.3.2013 וניתן לבקר בה בשעות פתיחת הגלריה -
(ימים א'-ה' 9:00-19:00, יום ן' 09:00-13:00). אני מתכננת להיות בגלריה ביום שישי ב-1.3 בין השעות 11:00-13:00, למי שירצה לפגוש אותי (...second chance...)
אז להתראות בינתיים והמשך שבוע טוב!
אורלי

מבט אל קיר הציורים השמאלי בגלריה







מבט אל קיר הציורים הימני בגלריה
אמן הגיטרה, דויד קליין שהנעים את הערב בנגינתו

מבט כללי על הגלריה והאורחים הרבים שהגיעו
אני נושאת דברים לצידה של אמי ויערה

עם אמי ובנותיי רותם ויערה


עם עמי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה